REGULAMIN SKLEPU
W niniejszym dokumencie znajdą Państwo informacje na temat sposobu umówienia się na konsultację psychologiczną i prawną, form płatności, warunków zawarcia umowy, informację o procedurze odstąpienia od umowy, a także o prawach i obowiązkach Klienta i Sprzedającego.
- Sklep jest prowadzony przez Auxi Service Center Anna Wojciechowska, ul. Obrzeżna 5E, lok. 27, Warszawa 02-691. Dalej „ASC”.
- Kontakt ze sklepem jest możliwy pod adresem e-mail: [email protected].
- ASC zastrzega sobie prawo organizowania promocji, na warunkach, które każdorazowo zostaną podane na stronie sklepu.
- Warunkiem skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Informacje o Usługach podane na stronie internetowej Sklepu,
w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty
w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. - W ramach korzystania ze Sklepu ASC nie będzie dostarczało Klientowi informacji o charakterze bezprawnym oraz w szczególności nie będzie:
- rozsyłał i umieszczał w ramach Sklepu spamu,
- dostarczał i przekazywał treści zabronione przez przepisy prawa (treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich).
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności przez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń.
DEFINICJE:
Formularz zamówienia – Formularz zamówienia to usługa elektroniczna dostępna na stronie internetowej Sklepu umożliwiająca złożenie zamówienia, w szczególności przez dodanie Usługi do koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym m.in. sposobu płatności, dostawy.
Klient – Rozumie się przez to Konsumentów, przedsiębiorców, osoby prawne i inne osoby, niebędące Konsumentami, dokonujących zakupów w Sklepie.
Przedsiębiorca – Rozumie się przez to Klienta sklepu, który nie jest Konsumentem oraz nie jest osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Konsument – Rozumie się przez to konsumenta w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Usługi - konsultacje psychologiczne oraz prawne. Usługi są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej.
Sklep internetowy – sklep prowadzony przez Auxi Service Center Anna Wojciechowska, ul. Obrzeżna 5E, lok. 27, Warszawa 02-691.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży zawierana (albo zawarta) między Klientem a ASC za pośrednictwem Sklepu internetowego, dotycząca Usług oferowanych w Sklepie internetowym.
Zamówienie – Oświadczenie woli składane za pośrednictwem Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Usługi z ASC.
Formularz zamówienia - formularz Sklepu, za pomocą którego, Klient może złożyć Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży.
Dowód zapłaty - faktura wystawiona zgodnie z Ustawą o podatku
od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.
Płatność - wpłata na konto ASC za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych.
Konto – usługa elektroniczna, konto oznaczone jest indywidualną nazwą (loginem) i podanym przez Pana/Panią hasłem. Zbiór dotyczących Pana/Pani zasobów w systemie teleinformatycznym, w którym gromadzone są podane przez Pana/ Panią dane oraz informacje o złożonych Zamówieniach w Sklepie internetowym.
Rejestracja – procedura mająca na celu założenie przez Pana/Panią konta w Sklepie.
WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
- Do skorzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień potrzebne są:
- dostęp do Internetu z umożliwiającego to urządzenia;
- odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki typu cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome;
- aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail.
W przypadku zakupu konsultacji on-line, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
- urządzenia z aktualną przeglądarką internetową wspieraną przez producenta z dostępem do Internetu,
- aktywnego konta poczty elektronicznej,
- mikrofonu,
- kamery (jeśli Klient chce brać udział w wideokonsultacji).
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej ASC oraz osób trzecich.
- W przypadku problemów dotyczących funkcjonowania strony internetowej oraz braku możliwości umówienia się na konsultację należy skontaktować się ze ASC, wysyłając wiadomość na adres [email protected].
- Klient może dokonać zakupu Usługi przez jej wybór z poziomu odpowiedniej podstrony Sklepu. Klient może dokonać wyboru wśród różnych wariantów Usługi w różnych cenach (o ile taka możliwość jest wyraźnie wskazana w opisie Usługi).
- Po dokonaniu wyboru Usługi celem dokonania zakupu Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu. Klient powinien w pierwszej kolejności kliknąć w przycisk „Dodaj
do koszyka” pokazany wraz z ceną i opisem Usługi, w wyniku czego wybrana Usługa zostanie dodana do koszyka zakupowego. Następnie może dokonać dalszych zakupów, klikając „Kontynuuj zakupy”. W celu zakończenia zakupów należy nacisnąć przycisk „Przejdź do płatności”. - Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzach następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz dane niezbędne do wystawienia faktury VAT.
- Poprawne wypełnienie formularzy zakupowych potwierdzane jest na ekranie z wyświetlonym podsumowaniem zamówienia. W przypadku wyboru płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24, serwis ten również wysyła informację o numerze zamówienia na wskazany przez Klienta adres e-mail, na który będą wysłane informacje dotyczące zamówienia w Sklepie.
- Płatności należy dokonać niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.
- Termin konsultacji jest rezerwowany dopiero w momencie zapłaty za Usługę.
REJESTRACJA I PROWADZENIE KONTA
- Złożenie zamówienia możliwe jest poprzez utworzenie konta w Sklepie albo bez konieczności założenia konta w Sklepie. Jeżeli Klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie, ASC świadczy na rzecz Klienta również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu Konta w Sklepie.
- Klient loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz utworzonego przez siebie hasła.
- Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie Formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
- Rejestracji należy dokonać, wypełniając Formularz rejestracyjny, w którym należy podać informacje niezbędne do założenia Konta i realizacji zamówienia. Informacje niezbędne są wyraźnie oznaczone w Formularzu rejestracyjnym.
- Z chwilą przesłania Formularza rejestracyjnego między Klientem a ASC zawierana jest umowa o prowadzenie Konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Klient może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.
- W celu rozwiązania umowy o utrzymanie Konta wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres ASC. W sytuacji gdy ASC jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta oraz przyjętego przez Sklep internetowy, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia.
- Zabronione jest zamieszczanie przez Klienta wśród informacji dostępnych na Koncie treści o charakterze bezprawnym.
- W celu zapewnienia Klientowi i przekazywanym danym bezpieczeństwa podczas korzystania ze Sklepu ASC podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- ASC podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Klient informuje ASC o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY
- Zamówienia w Sklepie można składać przez siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę.
- Klient może złożyć zamówienie jako niezarejestrowany lub jako zarejestrowany użytkownik, przy czym zarejestrowanym użytkownikiem jest Klient, który posiada konto w Sklepie.
- Klient może założyć konto na etapie składania zamówienia lub niezależnie od składania zamówienia.
- W Formularzu zamówienia konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Dane te to: imię, nazwisko, adres e-mail, dane niezbędne do wystawienia faktury VAT.
- Klient składa zamówienie przez dodanie usługi do koszyka.
- Po dodaniu usługi do koszyka Klient ma możliwość weryfikacji dodanych do koszyka usług, w tym ich ewentualnego usunięcia lub dokonania zmiany. Na tym etapie Klient może powrócić do dokonywania dalszych zakupów lub przejść do opłacenia zamówienia, klikając odpowiednie przyciski.
- Po dokonaniu wyboru sposobu płatności i poinformowaniu Klienta o łącznej kwocie zamówienia brutto Klient składa zamówienie, klikając przycisk opatrzony słowami „Kupuję i płacę” lub innym równoważnym sformułowaniem.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja regulaminu, z którym Klient powinien uprzednio się zapoznać.
- Poprawne wypełnienie formularzy zakupowych potwierdzane jest na ekranie z wyświetlonym podsumowaniem zamówienia, a w przypadku wyboru płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy 24 płatności online również wysyła informację o numerze zamówienia, na wskazany przez Klienta adres e-mail, na który będą wysłane informacje dotyczące zamówienia w Sklepie.
- Płatności należy dokonać niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.
- Z chwilą skutecznego dokonania płatności między Klientem a ASC zawarta zostaje umowa dotycząca udzielenia konsultacji. Następnie Klientowi wyświetlona zostaje strona z potwierdzeniem zakupu.
FORMY PŁATNOŚCI
- Po złożeniu przez Klienta zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w niniejszym Regulaminie na adres poczty elektronicznej Klienta zostanie wysłane potwierdzenie dokonania zamówienia w Sklepie.
- Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronie Sklepu. Są także udostępniane Klientowi podczas składania zamówienia, jest to przelew elektroniczny i płatność kartą.
- Po kliknięciu w przycisk finalizujący „Zamawiam i płacę” lub inny o równoznacznym brzmieniu. Klient będzie miał możliwość wyboru formy płatności i zostanie w sposób automatyczny przekierowany do okienka płatności obsługiwanej przez zewnętrznego dostawcę celem dokonania płatności za zamówienie.
- Jeżeli Klient wybrał płatność przelewem bankowym, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany na stronę Sklepu z instrukcją dokonania płatności.
- Wskazane w Sklepie ceny są cenami brutto, oznacza to, że uwzględniają podatek VAT.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument potwierdzający dokonanie płatności, który dołączany jest w wiadomości e-mail.
KONSULTACJE ONLINE
- Konsultacje online stanowią usługę w rozumieniu art. 38 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- W ramach umowy zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu ASC dostarcza Klientowi usługę w postaci zakupionych konsultacji online.
- Zakupiona przez Klienta konsultacja online odbędzie się zgodnie z terminem określonym przez Strony umowy.
- W przypadku zakupu usług, tj. konsultacji online, konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie wybranym przez Klienta, zgodnie z harmonogramem zapisów umieszczonym na stronie Sprzedającego i udostępnionym Klientowi (kalendarz).
- Ustalony termin może zostać przez Strony odwołany lub zmieniony najpóźniej 24 godziny przed wyznaczonym terminem. Zmiana może nastąpić jedynie na termin, który jest dostępny w kalendarzu. Późniejsza zmiana/odwołanie nie jest możliwe. Odwołanie/zmiana terminu konsultacji odbywać się będzie za pomocą linku otrzymanego w e-mailu dotyczącym zmiany terminu konsultacji/odwołania konsultacji.
- Klient oświadcza, że jeżeli opłacona konsultacja nie odbędzie się o wyznaczonej porze z powodu nieobecności Klienta lub z powodu problemów technicznych po stronie Klienta (np. brak konta, brak zalogowania o wyznaczonej porze, brak dostępu do internetu, brak zasięgu, nieodebranie telefonu), Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu płatności za konsultację. Późniejsze połączenie się/odebranie telefonu proporcjonalnie skraca czas konsultacji.
- Klient akceptuje fakt, że konsultacja może się w wyjątkowych sytuacjach nie odbyć z powodu problemów technicznych, w takiej sytuacji osoby reprezentujące ASC skontaktują się z Klientem i ustalą inny termin spotkania.
Konsultacja psychologiczna
- Konsultacje przeprowadzane są przez psychologów oraz psychoterapeutów.
- Wszystkie osoby udzielające wsparcia mają wykształcenie wyższe oraz dyplom bądź certyfikat potwierdzający kompetencje i dający prawo wykonywania zawodu psychologa, psychoterapeuty.
- Psychologowie/psychoterapeuci ze względu na to, że nie są lekarzami nie stawiają diagnoz, nie wystawiają zwolnień l4, nie wypisują recept, nie analizują dokumentacji medycznej.
- Psychologowie/psychoterapeuci nie prowadzą psychoterapii indywidualnej ani grupowej, konsultacji/psychoterapii dla par, małżeństw i rodzin, konsultacji medycznych z lekarzem psychiatrą.
- Dodatkowo:
- Jeśli są (lub byli) Państwo w trakcie leczenia psychiatrycznego, należy poinformować o tym konsultanta.
- Jeśli są Państwo w trakcie procesu psychoterapii indywidualnej, nie należy zaczynać równolegle innego procesu wsparcia, gdyż może zadziałać to kontrproduktywnie na proces, w którym Państwo są.
- Psychologowie/Psychoterapeuci nie wystawiają żadnych potwierdzeń, zaświadczeń bądź opinii dotyczących korzystania z pomocy psychologicznej.
- Wszystkie informacje, które zostaną przekazane podczas konsultacji, objęte są tajemnicą, z wykluczeniem sytuacja, gdy zagrożone jest czyjeś zdrowie i życie.
- Konsultacja trwa maksymalnie do 50 minut.
- Jeśli Klient nie zapewni odpowiednich warunków do świadczenia Konsultacji psychologicznej (brak osób trzecich, odpowiednie połączenie internetowe, nie znajdowanie się pod wpływem substancji odurzających), sesja może zostać przerwana, bez zwrotu opłaty.
- Psycholog/Psychoterapeuta może odmówić wykonania Konsultacji psychologicznej, jeżeli uzna, że forma świadczenia Usługi jest nieadekwatna lub niewystarczająca do sygnalizowanego przez Klienta problemu (w szczególności w przypadku istotnych zaburzeń, wymagających podjęcia niezwłocznych czynności leczniczych lub czynności wymagających kontaktu bezpośredniego).
- Klient nie ma prawa nagrywać konsultacji.
- Klient, kupując konsultację, ma prawo wybrać, czy odbywać się ona będzie w języku polski, angielskim czy też ukraińskim.
Konsultacja prawna
- Konsultacje przeprowadzane są przez adwokatów, radców prawnych, prawników.
- Wszystkie osoby udzielające wsparcia mają wykształcenie wyższe. Adwokaci oraz Radcowie Prawni mają uprawnienia do wykonywania wyżej wskazanych zawodów.
- W zakres udzielania porad prawnych nie wchodzi pisemne udzielanie porad prawnych, analiza pism procesowych, dokumentów, orzeczeń, decyzji, wyroków oraz sporządzanie pism procesowych, a także opinii prawnych. Nie są udzielane porady prawne z dziedzin: prawo podatkowe oraz prawo ubezpieczeń społecznych.
- Wszystkie informacje, które zostaną przekazane Państwu podczas konsultacji objęte są tajemnicą, z wykluczeniem sytuacji, gdy zagrożone jest czyjeś zdrowie i życie.
- Konsultacja trwa maksymalnie do 30 minut.
- Jeśli Klient nie zapewni odpowiednich warunków do świadczenia Konsultacji prawnej (brak osób trzecich, odpowiednie połączenie internetowe, nie znajdowanie się pod wpływem substancji odurzających), konsultacja może zostać przerwana, bez zwrotu opłaty.
- Klient nie ma prawa nagrywać konsultacji.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Klienta jest ASC.
- Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu obsługi konta użytkownika, realizacji zamówienia oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami sprzedaży.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej na stronie Sprzedającego.
- Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem pozyskania oraz modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione. Aby temu zapobiec, Klienci powinni stosować odpowiednie środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w szczególności programy antywirusowe, bezpieczną skrzynkę poczty elektronicznej oraz inne chroniące bezpieczeństwo korzystających z publicznej sieci internetowej.
- ASC nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie hasła w jakiejkolwiek formie.
REKLAMACJE
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną przez ASC.
- Reklamacje należy składać:
- pisemnie w formie tradycyjnej na adres ASC podany w treści niniejszego Regulaminu,
- pocztą elektroniczną na adres ASC podany w treści niniejszego Regulaminu.
3. W celu umożliwienia ASC skutecznego rozpatrzenia reklamacji, Klient powinien wskazać w jej treści:
- imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej podany w związku z korzystaniem ze Sklepu,
- opis zgłaszanych zastrzeżeń, wraz z opisem okoliczności i datą wystąpienia,
- zakres żądania Klienta w związku ze złożoną reklamacją.
- ASC przed rozpatrzeniem złożonej reklamacji może zwrócić się do Klienta o jej uzupełnienie, jeżeli podane przez Klienta informacje, o których mowa w ust. 3, wymagają doprecyzowania w celu prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.
- ASC zobowiązuje się rozpatrzyć złożoną reklamację lub zgłoszoną informację o nieprawidłowościach i udzielić odpowiedzi Klienta w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- Odpowiedź na zgłoszoną reklamację zostanie udzielona Klientowi drogą elektroniczną na adres poczty e-mail wskazany przez Klienta w ramach zgłoszenia.
- Wzór reklamacji stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA
- ASC wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. - Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiemo rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiemo wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a ASC,
- bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,
do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. - Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających
z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. - Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy oraz świadczone usługi wykonywane są w języku polskim, angielskim, ukraińskim i na podstawie przepisów prawa polskiego.
- ASC zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej ASC na podstronie „Regulamin”.
- Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
- W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy konsumentów, ASC deklaruje zastosowanie wskazanego postanowienia.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy ASC a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy ASC a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę ASC.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).